عنوان*بررسی پیشنهاد الگوی آرایش رسانه ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه ای جهان*
آرایش رسانه ای, رقابت در سپهر رسانهای, قدرت نرم, دیپلماسی عمومی, مدیریت استراتژیک رسانه,پایان نامه بررسی پیشنهاد الگوی آرایش رسانه ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه ای جهان,دانلود مقاله بررسی پیشنهاد الگوی آرایش رسانه ای صداو,,,|flh1449002
هم اکنون فایل با مشخصه ی بررسی پیشنهاد الگوی آرایش رسانه ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه ای جهان وارد وب شده اید برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.تحقیق حاضر با عنواناز سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در256صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.
===================================================================================
تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
neginfile.ir@gmail.com
info@neginfile.ir
===================================================================================
قسمتهایی کوتاه از متن
چکیده:
«آرایش رسانهای کارآمد» الزام اصلی مأموریت صداوسیماست که «مدیریت و هدایت فرهنگ و افکار عمومی جامعه» می باشد، لذا ضرورتاً باید الگویی برای تنظیم آرایش رسانه ای تدوین گردد تا با برتافتن آن الگو، صداوسیما مأموریت خود را محقق و در مواجهه با امپریالیسم رسانه ای دشمن، بر تهدیدات آن نیز فایق آید. بر این اساس پرسش اصلی تحقیق حاضر این است که، الگوی آرایش رسانه ای صداوسیمای جمهوری اسلامی، چگونه باید باشد؟ که در کنار این مسئله، به بررسی شرایط نوین فضای رسانهای جهان برای انطباق با شرایط جدید و همچنین، آشنایی با حوزه ها و جوانب آرایش رسانه ای نیز میپردازد. برای پاسخ به این پرسش، تحقیق حاضر بهصورت کیفی انجام شد و گردآوری دادهها نیز به روش مصاحبه عمیق با 15 کارشناسان خبره از اساتید علوم ارتباطات و مدیریت رسانه، سینما، علوم نظامی، علوم سیاسی و دانش مدیریت استراتژیک انجام گرفت که پس از استخراج و کدگذاری دادهها بهصورت گامبهگام و مرحلهبهمرحله از مصاحبهها، به کدگذاری باز، محوری و گزینشی، مقولهبندی پرداخته شد. با به اشباع رسیدن مقولات و اتصال و پیوند مقولات اصلی، طرح نظری بزرگتری شکل گرفت و یافتهها بهآرامی شکل نظریه بر خود پذیرفت. از این طریق تدوین الگوی موردنظر مورد مداقه قرار گرفت.
طراحی الگوی موردنظر که بهصورت ترکیبی بر مبنای طرحریزی در دانش مدیریت استراتژیک و برنامهریزی در مدیریت عمومی شکل گرفته، پس از تعریف و تبیین مفهوم «آرایش رسانهای» به الگوی گامبهگام برای طراحی آرایش رسانهای رسید که شامل 14 گام اصلی است که شامل موارد زیر میباشد: پیشگام. تنظیم عقبه آرایش رسانهای 1.تعیین رویکردهای طراحی 2. تفکیک پارادایم 3. تنظیم اصول و قواعد طراحی آرایش 4. تعیین نوع آرایش رسانهای آفندی، تهاجمی، متقارن و نامتقارن، 5. شناخت وضع موجود و استعداد نیروی خودی و غیر 6. ترسیم وضع مطلوب و برآورد وضعیت از فضای نوین رسانهای 7. تعیین حوزه نفوذ و کانون تمرکز تمدنی و اولویتها و نیازسنجی جامعه و نظام 8. تنظیم حوزههای آرایش رسانهای و قالبها و گونههای رسانهای 9. سازماندهی، نهادسازی و تنظیم زنجیره تأمین 10. تبیین اهداف، مأموریت و چشمانداز کل و جزء 11. تأمین منابع انسانی و امکانات 12. هدایت و رهبری 13. انتشار کیفی و کمی پیام 14. نظارت و ارزیابی، آسیبشناسی مجدد، بازطراحی و بهروزرسانی.
کلیدواژهها:
آرایش رسانه ای، رقابت در سپهر رسانهای، قدرت نرم، دیپلماسی عمومی، مدیریت استراتژیک رسانه، صداوسیما، ادغام رسانه ای، همگرایی رسانه ای، آرایش رسانه ای متقارن و نامتقارن
مقدمه
در فصل پیش رو، که تحت عنوان کلیات است؛ در بدو امر، به بیان مسئله پرداختهشده و سعی نگارنده بر آن بوده تا بیش از هر چیز، چیستی و مسئلهی تحقیق را بهوضوح تبیین نماید. در ادامه ضرورت و اهمیت تحقیق حاضر مورد مداقه قرارگرفته، تا آن که، فوایدِ انجام و مضراتِ عدم انجام آن، احراز گردد. سپس اهداف و پرسش های اصلی و فرعی تحقیق بیان گردیده و درنهایت مفاهیم اصلی پژوهش تعریف شده اند. بر این اساس، در فصل حاضر پایه های لازم برای شروع تحقیق و مقدمات ورود به فصول بعدی تبیین گردیده است؛ تا آنکه پژوهش بهدرستی بر پی های خود شکل بگیرد
فهرست
فصل اول: کلیات 1
1-1. مقدمه 2
2-1. بيان مسئله 2
3-1. ضرورت و اهمیت تحقیق: 4
4-1. اهداف تحقیق 6
5-1. سؤالات تحقیق 6
6-1. فرضیهها 7
7-1. تعریف مفاهیم 7
فصل دوم: مبانی نظری 12
1-2 مقدمه 13
2-2 بررسی تحقیقات پیشین 13
1-2-2 تحقیقات داخلی 13
1-2-2 تحقیقات خارجی 18
3-2 نظریات مربوط به تحقیق 21
1-3-2 مدیریت استراتژیک، مدیریت عمومی و مدیریت رسانه 22
1-1-3-2 رویکردهای مدیریت رسانه 23
2-1-3-2 ضرورت توجه توأمان به سه منظر و گفتمان حاکم بر مدیریت استراتژیک رسانه 24
2-3-2 جنگ نرم 25
1-2-3-2 جنگ نرم در فضای سایبر 27
3-3-2 رقابت و یا جنگ رسانهای، در سپهر رسانهای جهان 29
4-3-2 دیپلماسی عمومی و ارتباطات استراتژیک 32
5-3-2 دیپلماسی رسانهای 38
1-5-3-2 تبديل اطلاعات سري به اطلاعات آشكار 39
2-5-3-2 رسانهها؛ نهادهاي خصوصي ديپلماتيك 40
3-5-3-2 ديپلماسي رسانهاي؛ عرصه ديپلماسي افكار عمومي 41
4-5-3-2 رسانهها؛ حلقه اتصال دولتها به افكار عمومي جهاني 42
6-3-2 رسانه پدیدهای انسانواره 43
7-3-2 فضای نوین رسانهای جهان 48
1-7-3-2 سیر تطور رسانه و مخاطب و جامعه 49
2-7-3-2 جامعه اطلاعاتی : 64
3-7-3-2 جامعه دانشي 71
4-7-3-2 جامعه مجازي 74
5-7-3-2 جامعه الحاقی 82
6-7-3-2 جمعبندی بخش «فضای نوین رسانهای جهان» 87
فصل سوم: روش تحقیق 88
1-3. مقدمه 89
2-3. شیوه تحقیق 89
3-3. روش گردآوری اطلاعات 91
1-3-3 مطالعات اسنادی و کتابخانهای 91
2-3-3 مصاحبه عمیق 92
3-3-3 روش گراندد تئوری 93
4-3. جامعه آماری يا جامعه مورد بررسی 96
5-3. روش نمونهگیری و محاسبه حجم نمونه 97
6-3. روش تجزیهوتحلیل اطلاعات 98
7-3. اعتبار و پایایی تحقیق 102
فصل چهارم: یافتههای تحقیق 104
1-4. مقدمه 105
2-4. ابعاد آرایش رسانهای 105
3-4. مفهوم، معنا و تعریف آرایش رسانهای 108
4-4. پیشنیاز آرایش رسانهای 112
5-4. برنامهریزی در آرایش رسانهای 114
هم اکنون فایل با مشخصه ی بررسی پیشنهاد الگوی آرایش رسانه ای صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در فضای نوین رسانه ای جهان وارد وب شده اید برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.تحقیق حاضر با عنواناز سری تحقیق های رشته مدیریت
میباشد. این تحقیق در256صفحه با فرمت Word
(قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد نگارش شده است و همچنین این تحقیق آماده چاپ و پرینت جهت
استفاده دانشجویان می باشد.
===================================================================================
تمامی
فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده
کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با
ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.
neginfile.ir@gmail.com
info@neginfile.ir
===================================================================================
قسمتهایی کوتاه از متن
چکیده:
«آرایش رسانهای کارآمد» الزام اصلی مأموریت صداوسیماست که «مدیریت و هدایت فرهنگ و افکار عمومی جامعه» می باشد، لذا ضرورتاً باید الگویی برای تنظیم آرایش رسانه ای تدوین گردد تا با برتافتن آن الگو، صداوسیما مأموریت خود را محقق و در مواجهه با امپریالیسم رسانه ای دشمن، بر تهدیدات آن نیز فایق آید. بر این اساس پرسش اصلی تحقیق حاضر این است که، الگوی آرایش رسانه ای صداوسیمای جمهوری اسلامی، چگونه باید باشد؟ که در کنار این مسئله، به بررسی شرایط نوین فضای رسانهای جهان برای انطباق با شرایط جدید و همچنین، آشنایی با حوزه ها و جوانب آرایش رسانه ای نیز میپردازد. برای پاسخ به این پرسش، تحقیق حاضر بهصورت کیفی انجام شد و گردآوری دادهها نیز به روش مصاحبه عمیق با 15 کارشناسان خبره از اساتید علوم ارتباطات و مدیریت رسانه، سینما، علوم نظامی، علوم سیاسی و دانش مدیریت استراتژیک انجام گرفت که پس از استخراج و کدگذاری دادهها بهصورت گامبهگام و مرحلهبهمرحله از مصاحبهها، به کدگذاری باز، محوری و گزینشی، مقولهبندی پرداخته شد. با به اشباع رسیدن مقولات و اتصال و پیوند مقولات اصلی، طرح نظری بزرگتری شکل گرفت و یافتهها بهآرامی شکل نظریه بر خود پذیرفت. از این طریق تدوین الگوی موردنظر مورد مداقه قرار گرفت.
طراحی الگوی موردنظر که بهصورت ترکیبی بر مبنای طرحریزی در دانش مدیریت استراتژیک و برنامهریزی در مدیریت عمومی شکل گرفته، پس از تعریف و تبیین مفهوم «آرایش رسانهای» به الگوی گامبهگام برای طراحی آرایش رسانهای رسید که شامل 14 گام اصلی است که شامل موارد زیر میباشد: پیشگام. تنظیم عقبه آرایش رسانهای 1.تعیین رویکردهای طراحی 2. تفکیک پارادایم 3. تنظیم اصول و قواعد طراحی آرایش 4. تعیین نوع آرایش رسانهای آفندی، تهاجمی، متقارن و نامتقارن، 5. شناخت وضع موجود و استعداد نیروی خودی و غیر 6. ترسیم وضع مطلوب و برآورد وضعیت از فضای نوین رسانهای 7. تعیین حوزه نفوذ و کانون تمرکز تمدنی و اولویتها و نیازسنجی جامعه و نظام 8. تنظیم حوزههای آرایش رسانهای و قالبها و گونههای رسانهای 9. سازماندهی، نهادسازی و تنظیم زنجیره تأمین 10. تبیین اهداف، مأموریت و چشمانداز کل و جزء 11. تأمین منابع انسانی و امکانات 12. هدایت و رهبری 13. انتشار کیفی و کمی پیام 14. نظارت و ارزیابی، آسیبشناسی مجدد، بازطراحی و بهروزرسانی.
کلیدواژهها:
آرایش رسانه ای، رقابت در سپهر رسانهای، قدرت نرم، دیپلماسی عمومی، مدیریت استراتژیک رسانه، صداوسیما، ادغام رسانه ای، همگرایی رسانه ای، آرایش رسانه ای متقارن و نامتقارن
مقدمه
در فصل پیش رو، که تحت عنوان کلیات است؛ در بدو امر، به بیان مسئله پرداختهشده و سعی نگارنده بر آن بوده تا بیش از هر چیز، چیستی و مسئلهی تحقیق را بهوضوح تبیین نماید. در ادامه ضرورت و اهمیت تحقیق حاضر مورد مداقه قرارگرفته، تا آن که، فوایدِ انجام و مضراتِ عدم انجام آن، احراز گردد. سپس اهداف و پرسش های اصلی و فرعی تحقیق بیان گردیده و درنهایت مفاهیم اصلی پژوهش تعریف شده اند. بر این اساس، در فصل حاضر پایه های لازم برای شروع تحقیق و مقدمات ورود به فصول بعدی تبیین گردیده است؛ تا آنکه پژوهش بهدرستی بر پی های خود شکل بگیرد
فهرست
فصل اول: کلیات 1
1-1. مقدمه 2
2-1. بيان مسئله 2
3-1. ضرورت و اهمیت تحقیق: 4
4-1. اهداف تحقیق 6
5-1. سؤالات تحقیق 6
6-1. فرضیهها 7
7-1. تعریف مفاهیم 7
فصل دوم: مبانی نظری 12
1-2 مقدمه 13
2-2 بررسی تحقیقات پیشین 13
1-2-2 تحقیقات داخلی 13
1-2-2 تحقیقات خارجی 18
3-2 نظریات مربوط به تحقیق 21
1-3-2 مدیریت استراتژیک، مدیریت عمومی و مدیریت رسانه 22
1-1-3-2 رویکردهای مدیریت رسانه 23
2-1-3-2 ضرورت توجه توأمان به سه منظر و گفتمان حاکم بر مدیریت استراتژیک رسانه 24
2-3-2 جنگ نرم 25
1-2-3-2 جنگ نرم در فضای سایبر 27
3-3-2 رقابت و یا جنگ رسانهای، در سپهر رسانهای جهان 29
4-3-2 دیپلماسی عمومی و ارتباطات استراتژیک 32
5-3-2 دیپلماسی رسانهای 38
1-5-3-2 تبديل اطلاعات سري به اطلاعات آشكار 39
2-5-3-2 رسانهها؛ نهادهاي خصوصي ديپلماتيك 40
3-5-3-2 ديپلماسي رسانهاي؛ عرصه ديپلماسي افكار عمومي 41
4-5-3-2 رسانهها؛ حلقه اتصال دولتها به افكار عمومي جهاني 42
6-3-2 رسانه پدیدهای انسانواره 43
7-3-2 فضای نوین رسانهای جهان 48
1-7-3-2 سیر تطور رسانه و مخاطب و جامعه 49
2-7-3-2 جامعه اطلاعاتی : 64
3-7-3-2 جامعه دانشي 71
4-7-3-2 جامعه مجازي 74
5-7-3-2 جامعه الحاقی 82
6-7-3-2 جمعبندی بخش «فضای نوین رسانهای جهان» 87
فصل سوم: روش تحقیق 88
1-3. مقدمه 89
2-3. شیوه تحقیق 89
3-3. روش گردآوری اطلاعات 91
1-3-3 مطالعات اسنادی و کتابخانهای 91
2-3-3 مصاحبه عمیق 92
3-3-3 روش گراندد تئوری 93
4-3. جامعه آماری يا جامعه مورد بررسی 96
5-3. روش نمونهگیری و محاسبه حجم نمونه 97
6-3. روش تجزیهوتحلیل اطلاعات 98
7-3. اعتبار و پایایی تحقیق 102
فصل چهارم: یافتههای تحقیق 104
1-4. مقدمه 105
2-4. ابعاد آرایش رسانهای 105
3-4. مفهوم، معنا و تعریف آرایش رسانهای 108
4-4. پیشنیاز آرایش رسانهای 112
5-4. برنامهریزی در آرایش رسانهای 114
عنوان*آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت نقش جهان در سال 86*
- قیمت, نوسانات,نسبت قیمت به سود, سود هر سهم,بالاترین و پایین ترین قیمت, حجم سهام , ارزش بازاری
عنوان*کتاب صوتی جهان از دید آلبرت انیشتین*
- جهان از دید آلبرت انیشتین
عنوان*امتحان نهایی تاریخ هنر جهان، سوم هنرستان به همراه پاسخنامه خرداد 91*
- امتحان نهایی تاریخ هنر جهان، سوم هنرستان به همراه پاسخنامه خرداد 91
عنوان*تحقیق در مورد سفري به جهان كامپيوتر *
- تحقیق در مورد سفري به جهان كامپيوتر ,سفري به جهان كامپيوتر,دانلود تحقیق در مورد سفري به جهان كامپيوتر ,سفري,به,جهان,كامپيوتر
عنوان*آشنایی باعجایب هفتگانه جهان *
- عجایب هفتگانه , اهرم مصر
عنوان*دانلود پاورپوینت تاریخ تنظیم خانواده در جهان*
- تاریخ تنظیم خانواده در جهان,هورمونهای کاشتنی تزریقی,کاهش تعداد کودکان ,محدود نگه داشتن تعداد افراد خانواده
عنوان*هنر و ادبيات در ايران و جهان*
- تحقيق هنر و ادبيات در ايران و جهان
عنوان*کتاب مهم ترین اختلالات بهداشتی جهان*
- مهم ترین اختلالات بهداشتی جهان
عنوان*بررسی آبیاری قطره ای و مزایا و گسترش آن در جهان*
- بررسی آبیاری قطره ای و مزایا و گسترش آن در جهان
عنوان*سوابق کشت و تولید مواد مخدر در جهان*
- کشت مواد مخدر,تولید موارد مخدر,مواد مخدر صنعتی
عنوان*بررسی احکام قتل فرزند توسط مادر در حقوق شیعه و ایران و جهان*
- احکام قتل فرزند,احکام قتل فرزند توسط مادر,حقوق شیعه و ایران و جهان,احکام قتل فرزند در حقوق شیعه و ایران و جهان
عنوان*مسائل سیاسی و اقتصادی جهان سوم(بخش اول)*
- دانلود مسائل سیاسی و اقتصادی جهان سوم(بخش اول) رشته علوم سیاسی ,دانلود , مسائل سیاسی و اقتصادی جهان سوم(بخش اول) رشته علوم سیاسی دانلود مسائل سیاسی و اقتصادی جهان سوم(بخش اول) , رشته علوم سیاسی , اصطلاح جهان سوم , رشد شهری , بورژوازی , انقلاب فرانسه , انقلاب مارکیستی
عنوان*پاورپوینت فصل 3 اقتصاد پایه دهم انسانی اقتصاد ایران در مسیر پیشرفت (بخش 5 اقتصاد جهان و ایران)*
- دانلود رایگان پاورپوینت,فصل 3,اقتصاد ایران در مسیر پیشرفت,پایه دهم انسانی,اقتصاد,بخش 5,اقتصاد جهان و ایران
عنوان*تاريخ تطبيقي عکاسي ايران و جهان*
- تاریخ تطبیقی عکاسی ایران و جهان
عنوان*بررسی طراحي فضاي سبز پاركها در جهان و اجزای آن*
- بررسی طراحي فضاي سبز پاركها در جهان و اجزای آن
عنوان*دانلود تحقیق ذخایرنفتی جهان و حقایق آن*
- دانلود تحقیق ذخایر نفتی جهان,دانلود تحقیق,ذخایر نفتی جهان ,حقایق ذخایر نفتی جهان,ذخایر نفتی
عنوان*تحقیق مصلح جهان*
- دانلود تحقیق مصلح جهان, پاورپوینت مصلح جهان, تحقیق در مورد مصلح جهان, مقاله مصلح جهان, دانلود پاورپوینت مصلح جهان,تحقیق دانش آموزی مصلح جهان, پروژه مصلح جهان, تحقیق درباره ی مصلح جهان, تحقیق راجع به مصلح جهان, تحقیق با موضوع مصلح جهان
عنوان*چشم انداز گندم دوروم در جهان*
- گندم دوروم,عرضه و تقاضا,پیش بینی کاربردهای گندم دوروم
عنوان*پاورپوینت درس 12 جامعه شناسی پایه دهم انسانی تحولات هویتی جهان اجتماعی*
- دانلود رایگان پاورپوینت,قابل ویرایش,درس 12,جامعه شناسی,پایه دهم انسانی,قسمت تحولات هویتی جهان اجتماعی
عنوان*آشنایی با موتور های جستجو گر در جهان و طرز کار آنها*
- آشنایی با موتور های جستجو گر در جهان و طرز کار آنها
عنوان*جهان آينده و مشخصات سازمان های پیشگام*
- جهان آينده,مشخصات سازمان های پیشگام,سازمان جهانی
عنوان*پاورپوینت گسترش اسلام در جهان*
- پاورپوینت , گسترش اسلام , اسلام , جهان , مسلمین جهان , خسرو پرویز , ایران قبل اسلام
عنوان*بهترین برنامه ی بازی سازی در جهان*
- برنامه ی بازی سازی,نرم افزار بازی سازی,بهترین نرم افزار بازی سازی
عنوان*پاورپوینت آموزش تدریس درس 2 فارسی هشتم - خوب جهان را ببین*
- پاورپوینت فصل 2 فارسی هشتم,دانلود پاورپوینت فارسی هشتم فصل 2,پاورپوینت خوب جهان را ببین فارسی هشتم,پاورپوینت فصل 2 فارسی هشتم متوسطه,پاورپوینت فصل 2 فارسی کلاس هشتم,پاورپوینت خوب جهان را ببین کلاس هشتم,پاورپوینت فارسی هشتم درس خوب جهان را ببین,پاورپوینت تدریس درس خوب جهان را ببین فارسی هشتم
عنوان*پاورپوینت با موضوع جهان در عصر بعثت*
- دانلود پاورپوینت با موضوع جهان در عصر بعثت,دانلود پاورپوینت,جهان در عصر بعثت
عنوان*مقاله 46 صفحه ای تحلیل شرایط منابع تجدید پذیر در ایران و جهان *
- منابع تجدید پذیر,فارسی,مقاله ترجمه شده,جدیدترین,مقاله برق,برق,قدرت,راکتور,تولید برق,تحقیق برق,مقاله نوین,مقاله جدید برق,مقالات
عنوان*پاورپوینت تاریخ تنظیم خانواده در جهان*
- دانلود پاورپوینت تاریخ تنظیم خانواده در جهان,پاورپوینت تاریخ تنظیم خانواده در جهان,تاریخ تنظیم خانواده در جهان,تنظیم خانواده در جهان,تنظیم خانواده,پاورپوینت تنظیم خانواده
عنوان*بررسی آموزش بزرگسالان درایران و جهان و بررسی ویژگیها و اهداف مشکلات برنامه های آموزشی بزرگسا*
- بررسی آموزش بزرگسالان درایران و جهان و بررسی ویژگیها و اهداف مشکلات برنامه های آموزشی بزرگسالان
عنوان*زندگينامه كارآفرينان موفق جهان و ويژگيها و کسب و کار آنها*
- زندگينامه كارآفرينان موفق جهان و ويژگيها و کسب و کار آنها
عنوان*طرح توجیهی فنی و اقتصادی ومالی خدمات مسافرتی و جهان گردی*
- خدمات مسافرتی و جهان گردی,طرح توجیهی خدمات مسافرتی و جهان گردی,دانلود طرح توجیهی خدمات مسافرتی و جهان گردی,کارآفرینی خدمات مسافرتی,طرح کسب و کار خدمات مسافرتی,طرح کارآفرینی خدمات مسافرتی و جهان گردی,امکان سنجی خدمات مسافرتی و جهان گردی
عنوان*دانلود تحقیق عجایب هفتگانه جهان*
- عجایب هفتگانه جهان,عجایب هفتگانه ,فانوس دریایی اسکندریه ,هرم بزرگ جیزه ,تندیس غول پیکر رودس ,نیایشگاه آرتمیس,تندیس زئوس
عنوان*تحقیق در مورد فرق قيمتهاي جهاني با قيمتها در جهان *
- تحقیق در مورد فرق قیمتهای جهانی با قیمتها در جهان ,فرق قیمتهای جهانی با قیمتها در جهان,دانلود تحقیق در مورد فرق قیمتهای جهانی با قیمت
عنوان*تحلیل های علمی تولید گندم در ایران و جهان (اقتصاد گندم ایران )*
- ضایعات گندم و نان,تولید گندم در ایران,توسعه کشاورزی در ایران,بازاریابی صادراتی گندم ایران,دانلود مقاله تحلیل های علمی تولید گندم در ایران و جهان (اقتصاد گندم ایران ),سیستم همکاری در فروش فایل,همکاری در فروش فایل,فروش فایل,fileina,فروشگاه ساز فایل,فروشگاه فایل,خرید مقاله و تحقیق رشته کشاورزی
عنوان*تحقیق مساله ارتباط علم و دين در جهان اسلام*
- دانلود تحقیق علم و دين, پاورپوینت علم و دين, تحقیق در مورد علم و دين, مقاله علم و دين, دانلود پاورپوینت علم و دين, علم و دينPDF , پروژه علم و دين, تحقیق درباره ی علم و دين, تحقیق راجع به علم و دين, تحقیق با موضوع علم و دين, پایان نامه علم,,,
عنوان*بررسي بازار فولاد در جهان و ايران*
- رشد توليد فولاد,توليد فولاد,بورس توليد فولاد,مقاله بورس,بورس فولاد,بورس صنایع آهنی,بررسي بازار فولاد در جهان و ايران,بازار بورس ایران,مقایسه بورس ایران و جهان,تكنولوژي هاي توليد فولاد,عرفه فولاد و محصولات فولادي در جهان ,قيمت گذاري و بور
عنوان*تحقیق مروری بر بزرگ ترین نیروگاه های خورشیدی جهان*
- نیروگاه,انرژی خورشیدی,نیروگاه خورشیدی,نیروگاه های خورشیدی جهان,تحقیق نیروگاه,تحقیق انرژی خورشیدی,تحقیق نیروگاه خورشیدی,تحقیق نیروگاه های خورشیدی جهان,پاورپوینت نیروگاه,پاورپوینت انرژی خورشیدی,پاورپوینت نیروگاه خورشیدی
عنوان*پاورپوینت درس یازدهم کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم (اصفهان، نصف جهان)*
- کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم,دانلود کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم,کتاب مطالعات اجتماعی ششم,دانلود کتاب مطالعات اجتماعی ششم,درس مطالعات اجتماعی پایه ششم,درس مطالعات اجتماعی ششم,دانلود رایگان کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم
عنوان*تحقیق در مورد خدا ، انسان و جهان 11 ص *
- تحقیق در مورد خدا , انسان و جهان 11 ص ,خدا , انسان و جهان 11 ص,دانلود تحقیق در مورد خدا , انسان و جهان 11 ص ,خدا,,انسان,و,جهان,11,ص
عنوان*بررسي تاريخچه واليبال در ايران و جهان*
- بررسي تاريخچه واليبال در ايران و جهان
عنوان*پاورپوینت تئوری های سازمان و مدیریت در جهان امروز (سازمان های یادگیرنده)*
- پاورپوینت تئوری های سازمان , تئوری مدیریت , سازمان های یادگیرنده , یادگیری سازمانی
عنوان*پاور پوینت در باره ی برنامه كاهش آلودگي آبها در جهان*
- پاور پوینت در باره ی برنامه کاهش آلودگی آبها در جهان
عنوان*پاورپوینت برنامه كاهش آلودگي آب ها در جهان*
- پاورپوینت برنامه كاهش آلودگي آبها در جهان,آلودگي آب در جهان,رودخانه هاي بين المللي,ساختار اداري و نتیجه گیری
عنوان*تحقیق بررسی نقاشی های دیواری در ایران و جهان*
- دانلود تحقیق نقاشی های دیواری, پاورپوینت نقاشی های دیواری, تحقیق در موردنقاشی های دیواری, مقاله نقاشی های دیواری, دانلود پاورپوینت نقاشی های دیواری, نقاشی های دیواریpdf , پروژه نقاشی های دیواری, تحقیق درباره ی نقاشی های دیواری, تحقیق با موضوع نقاشی ه,,,
عنوان*پاورپوینت آشنایی با آسمان خراش های جهان*
- پاورپوینت آشنایی با آسمان خراش های جهان,آشنایی با آسمان خراش های جهان,آسمان خراش های جهان,برج سیرز, برج خلیفه, برج زیفنگ,برج ایفل, برج سی ان, برج الماس, برج العرب,مرکز تجارت شانگهای, برج آذربایجان ,
عنوان*بررسي انواع پلهاي سواره رو و پياده رو در شهرهاي جهان*
- پل, سواره, پل عابر,تقاطع غیر همسطح
عنوان*پاورپوینت عکس های مشهور جهان*
- پاورپوینت عکس های مشهور جهان , پاورپوینت عکس آتاتوریک , پاورپوینت عکس جنگ کریمه
عنوان*پاورپوینت بررسی سود بانکی در ایران و جهان و تاثیر آن بر اقتصاد*
- پاورپوینت سود بانکی,دانلود پاورپوینت سود بانکی,پاورپوینت درباره سود بانکی
عنوان*نگاهی به عالم در ابتدا و عمر زمین و تخمین آن و بررسی عوامل موثر بر نابودی جهان*
- نگاهی به عالم در ابتدا و عمر زمین و تخمین آن و بررسی عوامل موثر بر نابودی جهان